2010. június 12., szombat

Pepperoni minden mennyiségben


Ismét jó pár nap kimaradt...:-( Sajnos elég sok dolgom volt a kis jövevény miatt, orvoshoz rohangáltam, meg védőnőhöz, ráadásul ez a meleg..... Már nagyon vártam, de mégis megvisel egy kicsit, bár most már feltöltöttük a medencénket és így azért el lehet viselni, de főzni nem nagyon volt kedvem, inkább hideg ételekre vágytam, olajbogyót ettem, paradicsomot, juhtúrót, szóval csupa friss dolgot, amihez nem kellett melegíteni a konyhában. Ezért készítettem egy isteni pepperoni krémet, aminek mascarpone az alapja, meg füstölt sajt is van benne és nagyon üde, pikáns szendvicsre való. Persze hozzájárult az is ehhez a vacsora ötlethez, hogy friss fekete olívabogyós kenyeret kaptam, ami még meleg volt, amikor délután vettem a kedvenc gasztro boltomban és mellé fetával töltött olívabogyót is vásároltam, ami szintén csodás és friss!!! Ezek mellé pedig száraz fehérbort kortyoltunk, ami hideg volt és olyan jól esett! 
Egy szónak is száz a vége: nagyon finom kis vacsi kerekedett ezekből a hozzávalókból, jaj és mielőtt elfelejteném még a kertből újhagymát is szedtem hozzá, így volt tökéletes!

Pepperoni krém:



Hozzávalók (300 grammhoz):

250 gramm mascarpone
4 db zöld pepperoni paprika
10dkg füstölt sajt
1 szál újhagyma
durvára tört színes bors
Elkészítés:

A füstölt sajtot kis darabokra vágjuk és a pepperonit is, majd mindkettőt késes darabológépbe tesszük és apróra vágjuk vele. A sajtos paprikát a mascarponéba keverjük, amit ízlés szerint sózunk, borsozunk, majd hozzáadjuk a finomra vágott új hagymát és legalább 3 órára hűtőbe tesszük az egészet, hogy az ízek összeérjenek.
Gyors, egyszerű és nagyon finom... Nyam-nyam...

Jó étvágyat!

Puszi:

Petrezselyem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Recept kereső